Konkurranse om å utvikle tomten etter Meierigården

Vi har utlyst en utviklingskonkurranse for å finne den beste kjøperen til tomten hvor den ærverdige Meierigården en gang sto. Målet er å identifisere en kjøper som kan videreutvikle eiendommen på best mulig måte.

Det prosjektet som utmerker seg mest på kriteriene økonomi, estetikk, utnyttelse og bærekraft, vil få muligheten til å kjøpe tomten.

Porsgrunn kommune vil velge den tilbyder som, i tillegg til å gjenskape fasadene, har levert et tilbud med det beste forholdet mellom pris og kvalitet.

Les mer her:

Link til annonsen på finn.no

Tomten der Meierigården lå, ligger sentralt i Porsgrunn sentrum Foto: Tor Helge Thorsen/PrivatMegleren.