Søker etter en trainee som skal jobbe med vann

Kommunalteknikk søker etter en trainee som skal jobbe med vann. Det gjør de i samarbeid med interesseorganisasjonen Norsk Vann.

Personen det søkes etter har en bachelor- eller masterutdanning med relevante fag, er nyutdannet eller har maks to års erfaring.

Om traineeVANN

traineeVANN er et landsdekkende, vannfaglig traineeprogram over 24 måneder. Det er en fin mulighet til å skaffe seg bred kompetanse, stort nettverk og en god start på arbeidslivet.

Vannbransjen er stor og kompleks, med mange aktører, utfordringer, prosesser og arbeidsoppgaver. Traineeløpet blir satt sammen slik at du som kandidat får oppleve bredden, og tilegner deg kunnskap og erfaringer som gjør deg attraktiv i hele bransjen vår.

Som trainee får du i tillegg del i et personlig tilpasset kompetanseprogram, som både skal gjøre deg tryggere på deg selv og forberede deg på å ta ulike roller i arbeidslivet. Her er vi blant annet innom prosjektledelse, kommunikasjon og påvirkning, personlighetstyper stressmestring, team og samspill for å nevne noe.

Den ene av traineene skal jobbe i Porsgrunn og Skien kommuner.

Søknadsfrist for kull 11 er 20. oktober 2024. Oppstart september 2025.