Reguleringsplan for et område med Pors stadion er vedtatt etter enklere prosess

Reguleringsendring etter enklere prosess for reguleringsplan for Et område med Pors stadion (planID 145) er godkjent i Utvalg for miljø og byutvikling 1.10.2024.

Om endringen

IF Pors har i forbindelse med sitt videre prosjekteringsarbeid behov for å endre plassering av flerbrukshallen i forhold til den plasseringen som ble lagt til grunn i reguleringsplanen for Pors-tomta, planID 159

Hva betyr vedtaket?

Vedtaket betyr at reguleringsplanen nå er rettskraftig endret og kan brukes som grunnlag for å søke om nye byggetiltak i området.

Klagerett

Vedtaket kan påklages. Hvis du ønsker å klage skal klagen først sendes skriftlig til virksomhet for Byutvikling. Klagen sendes på e-post til postmottak@porsgrunn.kommune.no, eller pr. post til Porsgrunn kommune, Byutvikling, Postboks 128, 3901 Porsgrunn innen 8.11.2024.

Har du spørsmål?

Kontakt Fridrik Bergsteinsson på epost fridrik.bergsteinsson@porsgrunn.kommune.no